18 oktober 2007

Conjunctus Viribus

Lectori salutem,
Op mijn levensweg ben ik al veel vrienden tegengekomen, edoch ben ik er ook uit het oog verloren. De Zwangere Man is één van de mensen die onder deze noemer valt. Voor een korte, zeer aangename periode leefde deze man op een tiental meter van mij. We beleefden samen veel mooie momenten. Ik citeer: "In die tijden van dwaasheid beleefden wij vele aangename momenten, zowel op als naast de plank" (het is een insider, o wee als u hem probeert te doorgronden). Dit nutteloze gegeven gezegd zijnde, ga ik gedwee verder met mijn gezwets en gezever, voor de derde maal al deze dag. Ik ben goed bezig, want ja, ik heb ettelijke liters energiedrank tot mij genomen. Die zelfde Zwangere Man heeft mij er dus toe aangezet om een blog -deze blog- te maken, als uitlaatklep, of moment van ontspanning. Ik ben euforisch dat we wederom contact hebben gevonden, want ik moet toegeven, de saga waarin wij 2 de hoofdrol speelden was kort, TE kort. Dus we gaan door, want zo zijn wij, geen opgevers, maar doorzetters!!! Follow your leaders, the game has begun!
Bij deze
mezelf
PS. Zwangere Man, moest u dit bericht ooit lezen, dan hoop ik dat u er net hetzelfde over peinst, want zo'n mooie saga moet toch beter kunnen aflopen dan de abrupte stop die ze al gemaakt heeft...

Geen opmerkingen: