18 oktober 2007

D-day

Naar aanleiding van de 'ahum' overwinning van Lijst Dedecker afgelopen zondag, besluit ik maar eens een politieke kwestie onder handen te nemen. Want ja, beste lezer, ik wil ook wel eens intelectueel overkomen!
Vandaag is Jean-Marie De Decker jarig. Hij werd geboren in Nieuwpoort in 1952. Naar ik uit goede bron vernomen heb, heeft deze man thuis geen sanitaire voorziening om zijn dagelijkse behoefte in te droppen. Dat is er wel aan te zien, overal waar hij komt begint hij te kakken. Andere apen, die ik verder vernoem als politici die met hem in debat gaan moeten vroegtijdig afkloppen. Daarover heeft hij vorig jaar een boek geschreven: 'Rechts op u raap'. Tot mijn grote spijt zal zijn meerwaardigheidscomplex enkel toenemen nu zijn partij een stevige overwinning binnenhaalde zondag laatsleden.
Bij de verkiezingen van 10 juni zorgde Jean-Marie Dedecker voor een politieke stunt. Hij behaalde met zijn nieuwe partij meteen vijf Kamerzetels. "Dit is goed voor de democratie", zegt professor Bart Maddens van de KU Leuven. "Lijst Dedecker kan het Vlaams Belang van de toekomst worden." Jean marie, de boerenlul die hij is, moet gedacht hebben, verdorie, dat heb ik weer goed gedaan. Maar, beste lezer, stel uzelf de vraag: "Wat heeft het Vlaams Belang de laatste tijd nog goed gedaan?". Zo, ik heb mijn mening mogen ventilleren. En onthoudt, als u geen mening heeft, volgt dan die van uw leider!!
Ik groet u, onderdanen,

Snokbaviaan

Geen opmerkingen: