18 oktober 2007

Er was eens...

...Een blog. Jawel beste -voor mij onbekende- mensen, mijn blog is geboren! Uit enkele marveleuze ideeën met onze goede vriend, De enige echte Zwangere Man, is deze blog ontstaan! Raar toch, dat een mens tijdens de o zo lastige tijd van studeren en examens voorbereiden zich kan inlaten met een hoop nutteloze teksten op het wereldwijde web te plaatsen, in de hoop dat deze door een enkeling, een simpele ziel gelezen worden... Maar toch, om de verveling tegen te gaan typ ik ijverig verder. Het is alsof de woorden vanzelf op mijn scherm verschijnen, alsof mijn hersenen mijn vingers niet meer onder controle hebben. En ik filosofeer wat met de Zwangere Man over allerlei onderwerpen, en over dit, en over dat, en over zus, en over zo. En we filosoferen, en filosoferen, en ik raak in vervoering door de prachtige chansons die uit mijn luidsprekers vloeien... En dan kom ik uit mijn trance, en besluit ik mijn allereerste blogbericht uit mijn toch al bewogen leven af te sluiten met een paar mooie woorden: Tot de volgende!!!!

Geen opmerkingen: