18 oktober 2007

lucratief recreatief

Beste blogneuroot
Ik wens u een zeer aangename namiddag!
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen, of beter gezegd, door uw scherm.
Bij deze is dat gebeurd.
Kom kom, we moeten to the point blijven de dag van vandaag, er geen doekjes omwinden, want een wijs man zei ooit eens: 'Time is money', en dat is misschien wel waar! Misschien ook niet maar wie ben ik om daarover te oordelen? Tussen het hard labeur van studeren, onthouden en het inrammen van leerstof in mijn kleine, doch goed functionerende knikker door, heb ik toch nog een klein moment van recreatie gevonden. En met recreatie bedoel ik het opladen van mijn persoonlijke actie-radius, het vernieuwen van energie, het verzetten van de zinnen en het ontladen van opgelopen spanning. Want spanning, dat is er wel, met al die stressende individuen die maar niet genoeg leerstof kunnen opslorpen om hun examens tot een mooi eindresultaat te brengen. Als je eens goed rondkijkt zie je her en der ook wel zo'n herkenbaar iemand. Misschien moet je zelfs niet rondkijken, maar eens voor de spiegel gaan staan. Ziet u, beste lezer, als u eens een poos naar u diepste, innerlijke ik kijkt, komen er toch wel verborgen geheimen voor, die zelfs God niet kent... Maar swat, daar ga ik niet verder over uitwijden, dat is misschien voor een andere keer. Ik zeg misschien, want ik, Jean-Jacques Tapisplein beslis nog altijd welke lettercombinaties, woorden genaamd hier worden weergegeven! En het volgende woord is: Lul! zo dat is er ook weer uit. Een woord is een woord mijn beste.. En met deze woorden vol van wijsheid sluit ik dit kleine maar niet onbelangrijke hoofdstukje uit mijn leven af. Op naar het volgende!!!
Hoogachtend

Jean Louis -snokbaviaan eerste klas- Riebedebie

Geen opmerkingen: